Saturday, August 6, 2011

Makin hari makin sayang :)






 Assalamualaikum,

 1st skali berat aku semakin menjunam huhuhu sebab demam :''(,aku buat seseorang risaw....soweyy sesangt...mgkin sebab cuaca sama tu jadi mcm ni....tapi kini aku tenang bila allah pertemukan aku dgn si dia...walaupun jauh...atas tugas memasing kami masih memahami,,sebab si dia dan aku kerja dalam institusi yg sama...si dia tak pernah sehari pun mengabaikan aku...sentiasa ada bila aku memerlukan,si dia juga buat aku sedar tentang ketenagan...si dia memang ada ciri ciri selama ini aku cari...hari hari aku kini makin tenang di samping dirinya......bulan puasa tahun ini serta raya aku rasakan paling bermakna dalam hidup aku....hari yang aku nantikan mgkin akan terjadi masa raya nanti....aku harapkan semua berjalan dgn sempurna dan d redhai allah....aku cuma berdoa percepatkan lah pertukaran dia ke sini semula.....memang pelik cara aku dgn dia d pertemukan....dia dtg ketika aku bebetul memerlukan seseorang....si dia memang seorang yang sabar untuk mengenali diri aku,si dia mengambil masa yg lama untuk memujuk aku dan membuat diriku percaya...akhirnya hingga ke hari ini...byk perancangan akan kami lakukan pada hari raya ini....insyallah segalanya akan di akhiri dgn ijab kabul pada awal tahun depan :),ikut pada keizinan keluarga aku juga....

   Hari hari aku sekarang sentiasa terisi...semakin kerap bergayut hehehehe dalam sehari aku rasa banyak kredit dia habiskan untuk berbual dgn aku....aku sentiasa terasa dekat walaupun berjauhan dgn si dia.....mama pun nampak perubahan pada diri aku,aku smakin happy....dan aku bersyukur kerana aku byk di tegur ke arah kebaikan oleh si dia....si dia byk membuat aku terima apa yg telah aku hadapi ,si dia juga buat aku terima dgn hati terbuka apa yg telah terjadi,walau si dia mempunyai banyak tugasan aku amat memahami.....kerana si dia tak pernah lupa memberitahu apa yg akan si dia selesaikan....aku bersyukur ke hadirat ilahi aku telah di pertemukan dgn si dia....aku harap kasih sayang kami kekal hingga ke akhir hayat kami....sebab hari hari bila berbual di telefon mesti dia akan sebut perkataan ni "tak tenang dah"hehehehehhe,apa yg dia rasa begitu juga pada diri aku.....banyak perancangan selalu dia bincangkan dgn aku mcm esok jer nak jadi semua tu :),aku faham mgkin ni yg di katakan seru n jodoh bila kita telah jumpa sesorang yg betul dgn diri kita...aku cuma doakan segalanya akan berlalu dgn apa yg di rancangkan dan apa yg kami ingin kan akan tercapai.....amin amin ya robhal alamin...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...