Monday, August 15, 2011

rezkiiii!!!!

Dalam dok sebok belek belek kekawan nya blog n cek email aku yg dah berkurun tak cek tetbi sms masuk
"yana,jom this week or next week after yana dah recover kita g berbuka kat luar nak??abg balik 2 minggu ney ingat nak hadiah baju raya sekali,mia pun dok tanya aunty yana mana aunty yana mana....pape kol abg na hope u will get well soon".....wahhhhhh sukanya aku....abg angkat aku since aku sekolah kot hahahahahaha windu gila...tetibe send msg,tapi asanya this week tak dapat lg lah kot next week leh la coz aku pun nak cr baju raya,kasut raya,hand beg raya semua raya raya lah wahahahahaah.....so temu janji aku selama 3 hari berturut turut with my abg angkat n mia anak die...mama die mana erk??hah jgn tanya aku ada bran tanya abg spol sendrikk kalau berani lah kan selalu nya org takkan tanya pon aku ja brani hahahahahaha.....aku pon nak kasi gift kat dia n special coklat for mia....coklat yg tak jadi nak bg kat seseorang tu dah habis di belasah adik adik aku n abah aku....pantang buat mesti setel...tu yg aku suka buat....:p  so nanti kene lah g taw my cik abg kan supaya no probz at all...dia pon taw habis semua sal aku tapi saja nak ingatkan..n the best part abg angkak aku ada kata muka aku ngan si dia ada iras iras hahahahhahaha......merepek bg kat dia...mgkin lah kot sebab dah 3 org family aku kata benda sama..aku tak nampak lak sebab rabun kot..takpa tgu kami dating panjangggggg baru leh taw kot hahahahahhaha..dah dah lg dok merepek jadinya...ok to my ehem ehem.....buat kije lek lok yer....nak dkt raye ni mesti byk tugasan kan???so jalankan lah dgn penuh amanah...i always here walau tak leh ckp.hanya leh taip n sms (for a will :(....)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...