Monday, June 16, 2014

asyuuummmmm berhabokkkk aihhh!!!

assalamualaikum,

   Thudiaaa dia mai dah dia mai dahhhhh
Photobucket lama kan dekat setahun dah rasanya aku diam ni..bukan apa sibok dengan kehidupan pekerja dan suri hati en hubby cewahhhhhh sila muntah ramai ramai hahahaha Photobucket Tapi sungguh pun ,aku diam bukan pa dok bz ngan tak berapa nak sihat hehehehe tak sehat tu bukan pasaipa,tak sehat sebab buatan orang muahahahaha...aku sebenarnya dah jadi umie kepada si jantung hati kami...ridwana qaisara...gegurl yang amat periang.kenan umie dia suka gelak masa preggy ,yang rajin dok buat lawak my hubby hehehehe... Tempoh preggy aku mcm mcm ujian mai,alahan aku ni takyah kata apa la,punya lah terok yang amat amat.sampai keja tak pi,bangun tak boleh,keja mc ja.makan pun tak boleh,haaa bermulalah fasa penurunan badan secara jayanya,hilang berat aku dalan 12kg ok.wahhhh slim yg amat wokeh (muka bangga sat) tapi kurus macam zombi kampung pisan buat pa???en huby pun tak penah bosan melayan kerenah aku ni,yang nade nade...apa dia tgk aku lalu minum itulah yg di belinya penuh peti sejuk...aku suka minum soya n sunqick oren...aku minum ni dua ja selamat 4 bulan kandungan ....haaaa just imagine milkysmile.mau tak kurus kan?aku plak jenis sayang gile kat lelemaks aku ni hahahaha...alhamdulilah tempoh kehamilan aku hubby aku byk membantu,sakit demam aku sampai dia nak keja pun tak senang..klinik ni kira rumah kedua kami lah time tu,asyik kena tambah air jer sedihhhhhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...