Saturday, December 8, 2012

cameron highlands part -2

assalamualaikum

  Lama hold tentang cameron ni kan hehehehe banyak kije...letih kot..byk kursus n nak menguruskan mcm mcm ok sambung yer...last update pasal pasar malam berinchang...mmg best p sana...mau tak best mcm mcm aku beli kan hehehehehe penat hubby aku bawa barang :)

  selesai shoping hari tu esoknya last aku di cameron so sepanjang hari kami jejalan tempat yg aku nak p sgt ialah tempat ombak rindu di filemkan hehehehe ...sepanjang perjalanan nak p tu dua dua memanjang nyanyi lagu ombak rindu ambil feel jap....ok sebab naik bukit ni lah my baby tercalar skirting dia adoiiyaiiii takpe yg tu small matter je( for my hubby lah ) :( ok jom kita layan gambar ..ehhh jap jap sebelum sampai tu kami brenti singgah pasar besar saja nak beli sayur untuk anak buah hubby aku dia pesan...
                                                  muka letih tgk barang banyakkkkk


                       
                                                         my hubby geram tgk cactus


                                                               my favourite fridge magnet :)

ok dah dah le pasal pasar ni jom ke ombak rindu places :)



                                       cantik kan gambar di atas ni ha ni lah tempatnya soo peacefull




okay setakat ni lah kot dah ngantuk sgt sgt..ha sebelum tu saja lah nak g tahu kalau nak g cameron ni elok g waktu biasa bukan cuti sekolah..sebabnyaaaa hurmmmm jem n sesak n serabut n pening n banyak lg lah n n n kan huhuhu tp aku happy sgt dpt g ngan org aku sayang..at least ni timenya kami kurangkan stress kerja..i always love u my hubby :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...