Sunday, November 18, 2012

cuti cuti Cameron CHAPTER 1

 CHAPTER 1



berhati hati ya anda sedang d perhatikan untuk entry ini hehehehehe (perhatian entry kali ini agak panjang so jgn salahkan saya jika mencuri banyak masa anda yerrr :P


    Assalamualaikum cuti awal muharam baru ni dgn tiada perancangan n last last minit my en suami ajak g cameron ..yihaaa!   tapi sehari jer lah,die bz keje sekarang ni cuti pun habis dah,kesian kot kat bini dia ni selalu kena tinggai dok umah sowang sowang huhhuhu..memula kami plan nak g Johor melawat adik ipar aku..tapi last last dia kata cuti habis dah n ada plan tu lah ni lah sal keje hurmmm tensen jugak lah aku kan tapi aku diam jer...dah keje dia gitu nak buat mcm nerr..so bermula lah perjalanan kami selepas jer subuh tu..kami bertolak ikut Gua Musang...n sepanjang jalan ni apa pun takder R&R pun takder huhuhu so bila R&R takda TOL pun takda  lah hahahahahaah Sep dah duit kot situ kan kan kan ...

                                          Cantik ciptaan Allah SWT  tenang jer :)


                                         Sepanjang perjalanan Hijau jer :)
                                   

So sampai ja d sana 1st thing my en suami g jumper kawan lama dia kat ipk brinchang...bila kawan lama berjumpa panjang lah citer diorang kan..kawan dr my en suami FRU lg ...lepas jer sembang trus dia ajak kami g Hotel yg dia dah Booking kat kami..nasib ada dia kalau idak takda Hotel lah kami so kami check in di HOTEL TITIWANGSA....
                                          ok ni view hotel tersebut
                                        Ni bilik kami

Bg aku rate aku boleh bagi kat hotel ni ada 2 bintang dari 5 bintang huhuhuhu sebab reception dia sombong..n tilam dia keras,water hitter tak panas.. byk la tak puas hati tapi nak complain byk byk pun malas sebb dok sehari ja kami check in pukul 4 check out pukul 8 pg hah sat ja pun bilik ni takder aircon yer kawan kawan huhuhu ada apanyer kan dah mmg sejuk dah kat sane...kami dpt tgkat tinggi mmg sejuk sgt lah.....tapi satu ja best hotel ni dekat dgn pasar malam brinchang..n pasar malam brinchang berdepan dgn IPK brinchang so bila nak g sana for sure mmg parking takder...my en suami dgn slamber park dalam IPK tu...senang mmg takder org tanya lah..dah kenal dah..so sepanjang kat Pasar malam Brinchang tu mmg lahhhh teramat ramainya manusia ,AMARAN kalau nak percutian yg tenang jgn p waktu cuti sekolah.p waktu cuti biasa yerrrrr.....

                                ok gambar ni di ambil oleh en suami sepanjang d sana dia lah phothographer

                                               Benda WAJIB untuk aku hihihihih :p
                                                    Cactus comel :)
                                          Sampai malam aku dok sana hehehehe

Ok aku nak stop kat sini dulu banyak lg nak sambung tapi dalam chapter 2 yer nak stop sebb byk keje nak d bereskan...dadada :)







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...