Thursday, June 14, 2012

im officially mrs ridzuan


 Assalamualaikum,

 huhuhu dulu en tunang la tak bole panggey dah :p en hubby tego..p la update blog tu boring lahhh asyik sama jaaa dah la kita dok jauh (kena dgn gambar tu :(  ) so cek kena kerap update la skrg ni sbb ada yg memerhati :p...dah dah dok merepek sket sket ....


  tanggal 25 mei aku sah bergelar isteri kepada ridzuan sanih dengan hanya sekali lafaz dgn TENANG....pasepa aku bg font besaq sebabbb aku pun tak perasan punya lah cepat n muka my hubby tu mmg lah rilekssss sesangat lah sangat.....perasaan aku plakkk :p  toksah kata lah sampai abg phothographer tu kata "yana jangalah buat muka ketatt  sgt senyum pun nampak fake gila " hohohohoho ...gabra gila kot time tuuuu hanya allah jer yang tahuu ...sampai tak senang duduk dia pusing sana dia pusing sini...sebelah aku mama aku dia tak lepas pegang tgn aku n sebelah lg pula my BFF time tu pening asa nak pengsan semua dok ada lahhh yg paling tak tahan masa sesi pesanan yg di baca oleh hubby n my abah...hubby aku baca aku boleh control lg perasaan..tapi bila abah aku baca...tetibe dalam dok baca tu abah aku terhenti mmbaca sebab dok tahan sebak time tu gak lah air mata aku menitis..berat sungguh abah ku mahu melepaskan tanggungjawapnya kepada hubby ku...dalam erti kata lain dia amat menyayangi aku...mama aku pula hehheh jgn tanya lah mmg dok mengalir air mata laju laju dahhh hahaha rosak ayat aku :p.... ni gmbr abah aku ms baca

ni plak aku masa dok dgr pesanan abah :'( nasib gambr bukan dr depan huhuhuhu

sedeyhhhh gila kot mama aku plak dia tk bg boh gambo die dlm fb dia kata tak cun hehehehehe sebb menagis sungguh :p....mmg perasaan masa akad nikah ni lain sgt sgt mmg sayuuu...sebb org amik kita dr jagaan mama n abah kita haaaa ni lg satu gmbr adik aku turut serta join d club :p


hurrrrrrmmmmmmmm aku nak taip apa lg erk nanti aku taip la bz plak nak urus keje yg tertangguh masa cuti kawin ritu..mmg byk aku nak post lepas ni sebb byk cerita hehehehehe anyway buat sesiapa yg hadir n mendoakan kami tq semua ....hanya dgn izin allah semua ini terjadi..n to my hubby..i always love youuuu sooo much walau dok jauh tp d hati sentiasa dekat n dun worry 3g kan ado :) cant wait to celebrate 1st ramadhan with u my hubby muacccchhhhxxxxx <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...