Tuesday, March 20, 2012

Mural mural on the wall

  salam,

  cuti sekolah yang baru ni ....aku terlebih rajin nak melukis..(padahal keje lain berlambak) so sebab lama tak asah bakat yg tak seberapa ni aku try melukis sket sket berdasarkan idea aku cari dr pak google ni...so ni contengan pertama..sowey kalau gambar tak clear :)



ok ni gambar aku siap lakar...pastu p sok sek sok sek jumpa buncho trus start kaler 2 hari gak lah baru nak siap..lepas siap terus sakit pinggang n kepala..(jenuh dok langut kot )...so dah siap ini lah rupanya.....jeng jeng jeng


taraaaa dah siap...walau pun biasa tapi aku puas hati ,,,,penatt kot kalau tak puas hati kat diri sendri hahahahah so finaly touch up aku lidung tepi tepi tu dgn bingkai...(paper).then tetibe my en tunang 3g tepat pada masanya..so aku tunjuk lah apa aku buat mcm biasa selalu kalau dia kol dia nanti tanya ni buat apa?,(walaupun dah taw tgh kije tetap nak tanya gak :p) ,makan dah ker (walau pun taw masih terlalu pagi)...itu jer kot kalau time keje dia phone n akan tanya hihihihi so aku tunjuk 1st dia tanya..."sapa lukis tu?'
aku pun kater aku yg lukis...dia tak caya ..so aku tunjuk watermark nama aku n penuh cat kat tgn n pipi skit (sebab garu :p) baru dia percaya..hihihihihi pas letak phone aku snap pic n hantar kat my en tunang ..yang bestnya my en tunang trus buat wallpaper .katanyer....sukaaa bangattt love you lah!...then dia kol n kata...esok kita kawen nanti lukis kat umah kita plak taw ...dan dan aku stress ntah apa lah nak lukis plak nanti :p.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...