Tuesday, March 20, 2012

crepe paper flower

assalamualaikum...

  "yana mmg takleh dok diam" yg ni lah my mama selalu berleter ada saja aku nak buat kalau aku dpt idea apa apa yg aku rasa cantik n nice d pandang aku akan usaha buat...bilik aku penuh aku gantung origami mcm mcm style (tapi dah nak kenduri ni kena bukak simpan semua kang org igt pusat asuhan kanak kanah plak huhuhuh) so hari ni dok belek belek aku dapat idea nak buat  creep flower menggunakan kertas.. ok ni adalah antara gambar aku kidnap dari pakcik google nak tunjuk mcm mana lah bentuk bunga creep tu ok check it out


                                           ni contoh kertas cree tu senang jer nak jumpa merata juai okeh :)


  So ini lah rupanya bunga bunga tersebut tak silap aku lah kan lebih dah 24 jenis bunga boleh buat menggunakan kertas creep ni.yg pasti semua nya lawa lawa lokk like a real ok..cuma satu ja keburukan mudah terkoyak..tapi aku suka..aku tetap nak buat gak okeh hihihihihihihi ...so satg balik keje terus nak p cari barang pastu trus nak try buat dgn pantasnya hihihihih....xcited sunggoh aku ni...nak pilih kaler sweet n garang so insyallah kalau brg ada esok aku upload bunga yang siap aku buat wokeh! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...