Tuesday, October 18, 2011

im officially someone fiance :)

assalamualaikum....

  Dgn pada ini ..saya telah menjadi tunagan seseorang n im sooo in love....masa bergerak begitu pantas....perkenalan yg amat singkat dan persetujuan kedua belah keluarga membuat kan aku lg happie.....masa berlansungnya majlis pertunangan tersebut semua berjalan dgn lancar hingga ke akhirnya....n then mula lah episod jejak kaseh huhuhuhuhu......maksu my fiance my mama best fren yg dah lama ilang at last jumpa lik...then my fiance pakngah plak kawan my abah.....so pakat dok kenai habis semua rupanya dulu depa dok sekampung...so lg mesra lah n im so happy with that...semua berjalan dgn lancar ,,atas persetujuan dua belah pihak aku dan my fiance hanya mengikat tali pertunangan sekejap saja..tarikh akad nikah akan aku beritahu nanti :)...soooo kena get ready mcm mcm lah tak leh nak nganga sgt dah.....my fiance suruh buat senarai dah nanti dia balik senang nak setel keje huhuhuhuhuhu aku tak dak idea lak awal awal mcm ni ...mcm ner ehhh...*think*think*think


2 comments:

  1. congrats Yana..nt nak pertolongan gtaw wanda ye :)

    ReplyDelete
  2. mmg ada banyak nak mintak tolong wanda ni hehehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...