Wednesday, October 12, 2011

counting days

assalamualaikum,

  lagi 2 hari ja lagi aku akan begelar someone special to someone ...hurmmmmmmmm perasaan yg penah aku  lalui satu ketika dahulu kini terjadi lg....kali ni jauh berbeza dari yg terdahulu ....kerana cra perkenalan kami yg pantas dan keputusan yg dia letakkan pd diriku\ mengejutkan aku....jarang sekali boleh terjadi tapi mgkin ada hikmah allah menduga aku pd masa terdahulu....aku kini boleh tersenyum lebar....sebab apa yg aku impikan hampir menjadi kenyataan...kadang kala aku masih tak percaya dan berulang kali aku bertanya,,sampai si dia dah penat melayan heheheheehhe......mgkin ni lah di kata kan jodoh..antara kami mmg terjadi dgn cepat dan banyk persamaan pada keluarga ku dan keluarga si dia....dia amat memahami diriku....dan aku perlu memahami si dia juga kerana kerjaya si dia berlainan sedikit dan aku perlu menanam sifat yg sabar yg  tgi dalam diri aku...insyallah...mgkin betul apa org kata ,jika seseorang tu hampir tempuhi alam rumahtangga..insyallah rezekinya akan murah...alhamdulilah..aku dapat rasakan semua itu skarang..dan aku rasa semua berjalan dgn mudah dan tenang...tanpa tekanan...apa yg aku mahukan pada seorang lelaki ada pada dirinya....yg penting bg diriku mulut tak kasar n berbahasa elok.....kadang aku uji dia juga ternyata tiada perubahan pada sikapnya dan dia akan bersabar cuma sejak akhir akhir ni si dia agak bz dgn kerja nya,,,aku faham...sebab ibu si dia pun kerapkali berpesan ttg  tugas si dia...bg aku takda masalah tentang hal tu...cuma aku doakan si dia cepat dapat pulang ke negeri asal dan bertugas di sini sahaja ....masa akan menentukan segalanya...moga allah swt kabulkan segala doa aku kali ini....aku harap hari indah yg akan aku lalui tak lama lagi di tempuhi dgn tenang tanpa byk rintangan.....amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...