Monday, October 3, 2011

heppie birthday mama

assalamualaikum

hehehe gambar ni time abah aku amik masa aku ngan mama sebok dok gelak pasal apa ntah.....untuk pengetahuan am kami dua kalau gelak mmg susah nak stop amik masa lama jgak lah point yg gelak mama aku dok boh (pekena)aku,mama aku kalau bab tu serah kat dia lah yer...aku ajak my abah untuk celebrate my mama birthday kat jemput 3..best n siap ada live band lagi nyanyi birthday song to my mama...aku rasa mlm tu mlm paling happy bagi aku walau petg tu ada probs sket but  dah settle pon...so now lg 2 mggu lagi to my ehem ehem day...buat simple jer tapi dok nervous n gabra semua dok ada.....tambah lg my cik abang suka dok sakat..lg menjadi lah gabra aku...tarikh di percepatkan kerana ada masalah yg tak dpt di elakkan.hehehehe n tak nak kacau perayaan kita nanti so buat lah awai .n aku pon tensen lah awai huhuhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...