Thursday, September 22, 2011

Dup dap dup dap

assalamualaikum...

     Hurm skarang niasa jantung bergerak laju jer..sebab hari ehem ehem nak dekat dah adussssss x cited pun ada,nerbes pon ada...akot pon ada.....perasaan ni makin menjadi jadi bila ada org tolong peringat lak ....yg tu tak tahan lg tuh......tapi apa pun aku harap hari tu akan di lalui dgn tenang n sempurna n menurut cara islam...lepas hari tu selesai aku ngan si dia akan bz untuk setel hal hal penting baik dari pihak si dian atawpun aku tapi aku asa byk pun site die lah...mcm tak caya pun ada tapi tu lah my mum also said....u must believe that you 25 years old already..n u must believe that u will be someone wife soon....hah lepas kena spekang ngan my mama aku diam jer n aku pun cakap ..."i know ,n i just follow what my parents whant the best for me........"

the end    -barakkallah-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...