Thursday, September 8, 2011

allergic ker????


assalamualaikum,

lepas lepas sakit masa ramadhan tu aku kerap jer gatal gatal badan..nak kata allergic tak juga..sebab aku bukan selalu pun makan seafood....tapi tak taw lah kan kot aku sendri tak mau ngaku lak selepas dah termakan hahahahaa...gatalnya kulit badan aku adoiiiiiii aku ja lah yg taw sebab badan aku kan....tergaru sana tergaru sini...n kesimpulanya bila sedap garu sampai tak ingat dunia apa lagi kulit pun luka lah....habis bercalar sana sini...tak leh control kot ..huhuhuhu soo tadi masa aku kuar lunch aku singgah la watson...hajat nak cari lotion sebab dah habis..lepas tu terpk nak cari untuk hilang parut...so aku guna lah yg mcm d cadangkan phamacist sana iaitu...Bio-oil


so habis lah duit aku jap ...menda alah ni pun bukan murah...ha lah dah la byk parut luka eiiiii malu sgt ai pompuan ada parut byk byk macm buas jer..padahal allergic...sooo bermulalah kesah aku ngan bio oil ni start hari ni...keputusan or testimoni akan di beritahu lepas aku dah mmg puas hati ngan hasil dia...kalo aku diam tu kira aku tak puas hati lah yerrrrr.....harap ilanggg lah semua parut ni phufffffff jampi sket hua hua hua ok wasslaammm

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...