Tuesday, July 26, 2011

Ah lan wah sahlan ya ramadhan!

  


assalamualaikum,lg beberapa hari nak sambut ramadhan al -mubharak dah kan??heheheh molek lah...leh diet sket o sebelum pose nak makan pueh pueh apa nak makan p makan sekarang yer supaya tak terbayang dah hehehehe...makan sampai tak  larat n bizi dgn org tempah coklat pun makin menjadi hehehheh adoii tak larat aku dok mam coklat gak hehehehehe....aku pun baru balik dari kolumpo...thankz to my fren bawak g jejalan...n merata aku p kot....tp satu ja tak best..cuaca sana panassss dari sini...aku p hari 1st ja mmg aa d hydrate terok kot hahahahaha pastu cover minum air kosong sampai muntah muntah....tdoo ja kat hotel sediss toll... ada yang sedih nak sambut ramadhan kali ni aku kehilangan seseorang,terputus hubungan dgn seseorang.....n yg mgkin happy pada aku ..aku kenal dgn someone..kenal aja jumpa hurrmmmmm belom...memandagkan DOK DEKAT NGATTT...heheheheehehehe tapi tgu n lihat ja lah mcm mana nanti


                                       saja nak boh pic ni sebab asa comei dia muka bodo dia hehe ni hachiko...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...