Wednesday, May 18, 2011

Diet oii Diet!!!


Diet oi diet,berat melampau lampau naik dah ni hahaha tu lah seronok makan tak ingat pa sgt padang ngan muka,bila asa semput semcm pastu naik plak atas penimbang hahaha mula lah dok tensen dok nangis dok teriak,tak dapet nak nolongnya sendrik cri pasai sapa soh hahahahahaha tapi yg masalahnya asal lah ada mkn best best kan????kalo depa buat semua tak best for sure aku selim melim,(chewah salahkan makanan lak dah),sebelum aku jadi mcm ni....baik aku bertindak.


hohohohoho takotttt ngat aii tak mo aku ngan badan mcm la pun aku segan nak p mana,kalo mcm tu apa jadi kat aku tak taw...tapi kadang tak semua org yg obesiti ni patot di salahkan sebab makan banyak n tak da pelan diet yg betul kadang kala diorang ni ada masalah hormon...walau diorang mkn sket bdn tetap da boom,for me aku bukan nak kata aku ada masalah pa aku yg gatai tak mau diet hahahaha la dok start lik dah...dah 2 minggu dah asanya ntah aku pon tak ingat hahahaha,aku pon p gym for a women only kat kelawei,mmg perit lah kan sebab kena control semua then senam bagai nak rak...so far dalam masa 2 minggu ni perubahan yg aku alami alhamdulilah...so kena go on smpai dapat target..bila aku p cek kat doc aku dia kata aku cpat trun sebab gemok air n angin,n dia kate if gemuk isi mmg susah trun n bila trun badan jadi mcm mengelembir....hahaha kalo jadi mcm tu jenoh p buat pembedahan plasti..nasib aku tak sampai gitu,bila aku p timnbg my doc terkejut sebab trun byk sgt dlm masa 2 mgu,dia takot ada efek kat jantung...tapi bila cek semua lik dia kata ok...cuma yg kurang tu sebab air aku ni suka minum air especialy sky jus...sebab bg aku puas..tp bila terlebih minum jd len lak..masalah toi!!! now dok semangt lg ni sampai lah aku dapat target nanti aku upload gambo before n after..wish me luck!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...