Monday, April 18, 2011

salam senin huhuhu

hurmmm hari ni tak dak pe lg kot nak update coz awal lg cume nak ceriter hari sabtu punya kes...bg aku ler aku asa aku ada debate ngan someone ni...time chat...seorang yg mgkin bg aku a bit annoying..because tanya solan pelik pelik...like this
-awak ni perempuan social yg baru insaf ker???
-awak ni tak asa nak social malm malam ka???
-awak ni hypokript ker??

hahahhahahaha.....aku bukan nak marah bg aku mcm nak gelak mcm aku dok baca seorang yg kurang betul bertanya benda yg kuramh sopan..bg aku benda tu tak dak pa lah sgt..ada lg soalan n cara percakapan die yg bg aku a bit gelong or mungkin dia stress kat tempat keje.....nasib lahhh abg sepupu aku tak jadi mcm tuh...walaupun dia lg berkarier dr this man but...fikiran dia lg waras lg kot bg aku..yg aku nak tergelak bila aku jawap leh lak dia jawap mcm ni"napa u gelabah???buat salah ker??

hahhaahaha kot mana lah dia nampak aku gelabah padahal time tu aku dok mam carbury lg nyom nyom .....then dia kata lak tentang perempuan zaman la..itu lah ini lah n bla bla bla...gaya mcm lebai tak jadi pon ada....aku pon baca ja apa dia taip,ceh! the way dia tanya mcm dalam penang ni tak dak pompuan baik dah...kira semua jahatlah...itu lah ini lah....keje sama tempat ngan abg pupu aku lak tuh sat nak suh p cek sapa dia ni....adoiiiii...nak kutuk lebih lebih kang kurang lak pahala posa aku rini..cukuplah sekadar aku katakan mamat ni mcm dok asa dia ni bagossss sangt...aku ada ramai member laki yg kacak luar kacak dalam (http://www.youtube.com/watch?v=MvliEsCYp-A) hehehehe tapi semuanya ok..yg ni hurmmm nak kata kacak hihihihi NO KOMEN!....adiossssssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...