Tuesday, April 12, 2011

kito bakor ajo huhuhuhu


di sebab kan aku ni pecinta tuceng sooo aku letak gambo kucing marah huhuhuhu...]
hari ni teramatlah tensen ...bengang....letih...nnnnn nyampah!!!! mana tak nyampah dgn keje aku lah...maklumlah keje kat sekolah,,,,bila dah ada barang untuk di gunakan bukan nak guna dgn berhemah ni guna mcm %3(77T^4#$%#%^!!! hehehehe marah versi aku ...habis bila lingkup aku tutup bilik akses tak bg guna seharian taw sakit hati!!
masa dok main dok hentak mouse ngan keyboard tu tak pk lak menda tu nanti jahanam...pastu masuk dok download pape ntah.....erghhhhh!! asparagus ...tadi masa dok repair leh lak aku ckp sowang sowang"kito bakor ja pusat akses ni kito bakor!!!
"heheheh nasib tak dak org dengaq....ckp dalam hati ja bukan buat pong....bilik aku kot ni kang tak dak dah bilik aku nak keja hahahahaha....habis semua aku setting len cuma satu pc yg tak dapat d selamatkan dari 10 pc dier corrupted adoiiiiiiiii help help help.....start pada esok kena bawa rotan mai satu senang nak jalankan tugas hahahahaha mau jadi kijam sket...takper sok bilik akses akan d buka seperti biasa bersama pembahruan yg terbaru n kijam muahahahahahahahha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...