Tuesday, January 25, 2011

hurmmm

Hari ni datang keje tetibe dapat hadiah dari siapa,dari maner ntah ler aku pon tak taw....nice n sweet tapi saper gerangan yg kasi???hurm dalam hati aku ni sama ada nak amik or tidak phone....aku just amik n letak d opis aku jer....tak bawa ke rumah pon...keesokan lak aku dapat email....dr sapa ntah tanya suka tak hadiah tu?/bila aku tnya dia siapa..no reply lakz....pelikz

hurm...abaikan ja lah nak buat suspen suspension hahhha tak da masa aku nak layan...tak nak sakit pale n tak nak asa nervous pon....(macm kejam lak dah hehhehe)
ok now aku berkawan ramaiiii tapi semua aku pesan aku anggap diorang sebgai kawan sebab pitu hati aku masih tertutup sebab luka mndalam aku cuma tgu saper yang berjaya buka balik hati aku untuk cinta...kali ni aku kena tegas ..tabah...dalam memilih...aku tak boleh melulu...aku tak nak menyesal dah...cukup lah...aku senang ngan seorang kawan ku ni memang dia sentiasa dgn aku bila aku menghadapi kesusahan...tua setahun dari aku...ikut perkenalan kami agak lama lah hampir 6 tahun...ntah bila kami makin rapat mgkin lepas dia pun d lukai mcm aku...aku g taw ja i need someone dia mai lah...kami g jejalan dia akan bg aku senyum n lupa masalah aku...aku senang ngan dia...harap persahabatan kami hingga ke akhirnya....dia mmg terkenal d kalangan kekawan sorang yg heppie go lucky...dia pon byk bantu aku...ntah kekadang bila terlebih rapat aku cuba undur sikit..aku tak nak sangkut dgn hati...sebab aku tak ke arah tu...aku cuba elakkan ,walau pon ramai kekawan dok kenen tapi kami dua wat do no jer sebab kami taw limit kami....family aku pon semua kenal ngan die dah maklumlah kawan lama...

nak jumpa sekarang pon jarang dah,memasing sibok ngan keje...tapi bila sekali kuar msti tak kering gusi aja ja sakat,lawak dia yg hiburkan aku.tak penah la kata nak sedih bila kuar ngan dia....hopefully this friendship till last 4 eva....n wish u succes in ur life n get what u whant.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...