Tuesday, January 25, 2011

coretan ku.....



selalu jer ase sunyi,
bila tgk rakan rakan hepie bersama insan tersayang,
bila lak aku nak rase g tew?,
selalu jer hati ini d kecewakan,
tak ada kah insan yg boleh benar benar mencintaiku?,
kebanyakan semua berdasarkan nafsu,
bila kah kan ku ketemu cinta yang satu n sejati?,
ya allah aku hanya mampu berdoa pada mu,
agar memberi ku ketenangan dan kesabaran,
Hanya pada mu aku meluahkan isi hati ku...
Hanya pada mu aku akan menitiskan air mata ku..
hari hari ku berlalu dgn pantas..
hari hari ku selalu uji kesabaran ku...
hanya pada mu aku minta kekuatan...
alhamdulilah..kini aku tenang..
aku d beri pelbagai pilihan...
kali ni aku berdoa lagi...
supaya tak tersalah lg pilihan ku...
kerna aku tak mampu lg untuk menghadapi kedukaan dan kesedihan...
mungkinkah si dia ini tercipta untuk ku??ataw tidak?
ya allah!susah sekali untuk menghadapi dunia hari ni,
semua berlandaskan nafsu dan harta semata mata,
d manakah ketulusan seseorang tu????
ntah sampai bila akan ku jumpa pilihan hatiku,,,,
yang dapat menjaga ku,menghormati kesucian ku...
menghormati kedua ibu bapa ku...
ya allah...kau telah pelihara diriku dari segala maksiat dan dosa..
aku bersyukur pada mu..
hanya pada mu aku layak luahkan perasaan cintaku..
Kerana aku tenang bila bersama mu....
Di mana saja aku perlukan mu ,pasti ada...
___________________________________________

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...