Friday, November 9, 2012

assalamualaikum

salam,
dek kerana sibok  dgn menguruskan macam macam hal tambah lagi bertambah kije aku sebagai isteri kepada em suami aku tersayang......alhamdulilah aku dah berpindaah awal october 2012 baru ni ,berpindah dan tinggal bersama suami ku tersayang,dalam hati sedih kerana terpaksa tinggal kan keluarga tersayang aku...hurmmmmmm....sabar jer lah...tapi walau jauh hari hari leh tgk family aku secara live hahahahah kan la ni internet n mcm mcm kemudahan ada...so gunakan semuanya ...ada skype ada 3g semua ada so kurang lah skit kesunyian aku :)....ok start from today aku akan selalu mengupdate blog aku ni sebb internet sentiasa 24 jam ada ngan aku...thanks to en suami yg tolong pasang line streamyx untuk wife dia ni yg selalu nak mengoogle n bla bla bla ...huhuhhuhhu sayonara  :) eh eh jap jap ada tambahan ada internet ni bermakna en suami saya leh tgk naruto hari hari ishhhhh tensennnn!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...