Monday, April 2, 2012

persiapan persiapan

asslamualaikum

  Hurmmmmm baru baru ni aku g my cousin engagement so happening okay :)...so lepas semua ja selesai duduk lah semua sedara semua borak borak mula lah soalan cepu emas semua di tuju pada aku
"yana lg sebulan lebih jer ni,mcm mana persiapan semua dah ok ker berapa percent dah siap??"
arrggghh  aku cukup tensen bila org tanya berapa % siap la main % % plak dahhhhhh......aku nak kata apa aku kata lah haaa boleh leeeeerrrrr sket sket awaiii lg...bila aku sebut awai lg haaaaa thudia semua berebut p amik kalendar n mai tlg kira hari kat aku..amboi amboiii saja dok buat ketaq..aku dok tgh sedaya upaya nak lupa depa peringat bg aku kalut balik...n soalan mama aku tanya "yana bila wan nak pos surat?"
haaaa yg ni yg penting so aku pun phone lah my en tunang
"salam b ..hurmm mama tanya bila surat nak siap ni ?"
"wasalam..adoiii b pun dok kol bukit aman tak dapat pape berita ni?"
"hurmmm habih mcm mana..?? abah nak kena bg kat wakil qariah sini dah ni :("
"sabar jap k sayang nanti b try tnya lg sekali b pun ada byk benda nak urus bla bla bla (siaran di tapis yer hahahaha) "

so la ni aku dok serabut yg tu jer..yg lain tak pa aku uruskan dah..hantaran semua biat sendri kira senang dah la..la dok pk nak buat mini pelamin untuk malam berinai di umah...hurmmm idea idea idea...yg lain semua di dewan :)...so mula lah dok survey survey kat pakcik google ni....pastu mula order order huhuhhu dlm masa sama dok happy tgu my new car (new baby)..hopefully will get this month :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...