Wednesday, June 15, 2011

Selamat pengantin baru to my cousin abg bob (^^)

Seronok sepanjang awal bulan 6 ni,byk kenduri muriMySpace kena attend yg best family gathering side my abah bila abg sepupu aku kawin baru ni semua berjumpa hah mulut pon pot pet lah kan tapi aku tak dan nak sembg panjang sgt pon,sebab dok shot sana shot sini sampau diri sendri pon tak dan nak shot huhuhuhuhuhu apa pon tahniah buat mu cousin dah berjaya mendirikan rumahtangga di harap kekal hingga ke anak cucu n berbahgia sesalu hah masa kenduri tu normal lah ada mulutszzzz dok tanya hah hang bila lagi????? cewahhhh slamber derk ja tanya aku dia pon tak kawen lagi podahhh!!MySpace memang bila tgk sedara kita kawen kan tambah lak dgr lagu kawen ngan kompang adoiii lemah semangat tolll!! asa berkobar kobar lak jantong ni tapi nak kawen ngan sapa pon tak taw ahakz! dah dah ni aku upload sket pic len semua bersepah dalam fb aku ok layanzzzzzzz









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...