Tuesday, May 24, 2011

selasa dahhhhh lambatnya jumaat huhuhuhu

salam,

aduh semalam aku p makan pe ntah pg ni asyik nak berlahak jer naik takut dengar berlahak sendrik hehehehehe...pastu perut mula lah kan asa mcm ada disco dah dlm my tummy ni...haaaaa! aku p makan asam halia....mana aku dapat asam tu??dalam kete my abang lah hahahaha....time tu aku ,dia n adik aku nak p mamam...oleh kerana tempat makan dia bawak p tu aku tak leh blah ,aku tak mooo p tapi d paksa,abang kata ada benda len dr benda hang tak mo makan tuh,benda tu ada sushiMySpaceasal lah aku tak bleh telan makanan ni tak taw..tgk depa punya dok balun mcm best ja tapi bila p dekat dekat bau mulut fewwwwwwww tak tahan aku makan udon me ja betoi ka tak aku pon tak taw hhahaha menda ni kalo bg kat best fren aku ni elok lah laju ja dia pon fanatik sushi ni kan kan wani kan ,then balik tu mula lah aku dok semakan kete dia cr cokelat ka apa ka leh ilangkan loya aku kalah org ngandung lakz MySpace,aku dah bawa kamera dah pastu dia tak bg tangkap gambr kunun tak bg letak pic dia yg hensem ala ala benggali jual karpet hahahaha soweyyyy bro kang kene tarik telinga lagi lak aku ni ,so dalam usaha mencari tu aku jumpa asam hali dalam tempat pa ntah kete sempoi sgt byk ruang nk letak menda kalo bg kat aku keta ni hahahah jadi almari aku dah for sure...masa mkn halia tu oleh kerana sedap habis aku ngap semua then slamber ja dia kata "uik! habis asam aku hang makan...haaaa tunggu lah esok pa nak jadi jg cari aku lak na muahahahahaah"tang gelak tu aku edik sket sebab dia selalu gelak jahat hehehehe.aku paham lah maksud dia tu pa kira nk p toilet lah kan tp tak lah sampai gini adoi penat berlahak dah la pakai sket punya ayu rini warna pink lagi..pastu dok mai penyakit berlahak ni aku jadi segan lakz,nasib aku dok dalam opis aku sendrik.sorang ja so maknenya mana pon aku tak leh kuar...uwaaaaa tensennnnn!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...