Wednesday, April 6, 2011

hurmmmmmmm

haaaa tadi my uncle from syria call nak balik dalam hati ni allah ja taw dok melompat mcm na hehehehehehe pastu tetibe perbualan kami ada di selit dgn pertanyaan peribadi tentang aku...hurmm aku taw dia sayang aku n nak yg terbaik dia pun cerita pasal sesorang ni nama nya hafiz abdullah org timur tengah now keje kat poland n ibu dia lak stay n keje d amerika anak tunggal dah kematian ayahnya ..umur 27tahun...hurm dia kenal aku dr my uncle..kat umah pakcik aku mmg byk gambo aku maklumlah dia tak dak anak n anggap aku mcm anak die..dr percakapan pakcik aku pasal dia ni .my pakcik ni kenal ngan die masa depa naik satu flight ke mana ntah then pakcik aku pelawa mai umah dia pon mai dr situ depa ni rapat.dia nak stay kat malaysia n buka bussines kat sini..then my pakcik ni pon g taw yang dia ada hajat then aku tempis aku kata "mamu mai sini dulu yer baru kita sembg yana pening sgt ni byk bende nak ngadu.."then dia terdiam dan dia kata"mamu tak dtg sorang taw sayang mamu akan dtg dgn hafiz dia nk tgk bussiness apa dia nak bukak kat sana,mamu dah g taw abah pasal ni,ni baru mamu g taw ana"......aku diam lama gak lah then aku kata "ok"...ya takala aku ngah jiwa kacau lg jiwa kacau jadinya hehehehehehe antara semua semua pakcik aku ni jer aku dgr ckp dia lebih sket kali ni aku tak taw lah...then pakcik aku kate"mamu taw masalah yana family ada g taw,sabar yer sayang,..dugaan semua tuh mgkin ada yang terbaik dok menunggu kita hanya merancang allah yang tentukan...ana just jaga diri ana...jaga batas..jaga agama..jaga tradisi kita ..jgn lupa!!"then aku asa terkejut n terdiam byk aku lupa fuhhhh la baru dok recall balik semua adoiii!!!! byk kesilapan aku dah buat niii...hurm takpa semua tak seteruk mana ..aku hanya iya n iya ja then terputus panggilan mmg susah bila dr sana nak kol ke malaysia susah n line mmg teruk...so kita tgu lah na apa akan jadi after my mamu ni mai...then bermula lah speaking london terabur aku nanti mai hahahhahhaha kena bawa kamus...pape pon miz u so much ..........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...