Wednesday, March 30, 2011

wahhhhhh hari ini hari yg paling bizi


huh hari ni mai koje pon tak semangat dah pasal esok huhuhuhuhu tapi keje berlambak n bersepah kena mai gak lah...bg setel semua then kul 12 satg nak lik dah coz nak get ready p kursus kat LHDN lak adoiiiiii bg la aku rest esok nak p jejalan lg hihihihihihihi p mana erk???tunguuuuuuuu......pastu malam nak p dating ngan my bessssssttttttt frens lak nak story mory sket ngan dia....n pinjam sesuatu dr dia....hehehehehe...n malam ni nak berkemas kemas n buat mcm mcm buat mr P ur kueh pau i tak leh buat flavour coklat brg tak sempat g bli i buat savouri flavour jerk janji pau kan???hehehehehehe so ini malam bizi lah kito ngan mcm mcm nak kene buat jangan dok buat lena dah kang apa pon tak jadi.....pastu ti kena marah lak ngan someone.......wink wink
(dia pnh marah aku ker???tak pun bg sakit ati ada lah kot hihihihihihi)....hah sebelum terlupa mcm na aku nak p kenduru kawan aku tunang erk????ngan mr p koje,ngan aku ada taklimat huh!!!! how???inai pon tak lukis
aku kena set date g jumpa gak buat inai gak la mcm na pon janji mmg nak sponsor dah kene tunaikan ni......kene pk kene pk........think think......ok lh jam dah 11.50 aku nak kena chow chin chow lu.....kirenya luse kot baru aku update blog ni..tgk kalau rajin online tgah nak g jejalan pon ok gak kan dah dah lg byk aku taip lg merepek jadinya...sooo assalamualaikummmm

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...