Monday, March 7, 2011

tensennnnnnnnnnnnnnnnnn

hari ni keje mcm apa ja aku tensen la ngan bos akuuu
yg angin tak tentu hala..macm ke hapa tak habis cerita dah dok buat hangin yg aku tensen aku tak ckp ngan dia pon aku ckp ngan org lain dia yg mai mencelah pastu ckp ngan muka muka(mcm cutez la sgt)nasib la aku sabar ja tadi if not mau ja aku kata"eh saya ckp dgn org lain di sini tapi org lain bg respon pesall?????"kalau la aku ckp fuhhhh mesti kes lg besar hahahahaha,dgn dia dok buat bebai..dah la berat sebelah..cakap tak jaga lansung hati staff main bedal jerr....ramai lah dok cerita kat aku sal dia tapi aku dgr ja lastly terkena batang idung sendri baru aku melompat...hari penoh stresssss ni lah keja mana tak da stresss

1 comment:

  1. Kalau sakit hati dengan bos, baca je kat dia pantun ni (dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

    Pagi-pagi, sudah mencemuh,
    Si pemandu terus terdiam mengeluh,
    Bos ini jenis yang kecoh,
    Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

    “Ada pelanggan hendak jumpa”,
    Itulah kata si setiausaha,
    Bos enggan, mengantuk katanya,
    Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

    Bos memanggil mesyuarat mengejut,
    Ada pekerja berjalan bak siput,
    Bos pun menengking sampailah semput,
    Para pekerja terkentut-kentut.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...