Thursday, March 3, 2011

blog blog huhuhu

salam...semalam aku tak leh tido dah 3 hari dah..ckp phone ngan kawan aku dr subang jaya,ngan masalah kawan dia yg dia tlg setelkan but lastly aku ngan dia jadi perunding lak dah huhuhuhu,kawan aku ni namanya yussof dia ni penyabar gak org nya n suka tlg member sampai sanggup tak tido bila dia tak tido dia mai link ngan aku ha elok lahhhh bila tak tlg majok lakz huhuuhu lawak toi aku ngan mamat ni majok lebih....but mmg kesian lah ngan story kawan dia ni ...dah ada tunangan then tunangan ada org org lain,fuhhhhh! not org satu kay??org org means ramai lah tu...so si kawan i ni d lantik oleh kawan dia untuk menyamar n try tackle si pompuan nii....nak tgk dia ni jenis melayan or not...i one week ja aku ase pompuan ni dah cair n more concern kat kawan aku kire dia nak berjaya tackle lah tuh..perghh ayat mu mantop erk yus hehehehehehe apa apa ajer lah u ni...

semalam aku selisih faham sket...aku tak suka bila di tanya byk kali look like dia tak teliti apa yg aku ckp ngan dia..hurmmmm :-(....then dia mcm tak paham apa yg aku cube g tahu...tak pa lah mgkin cara aku tak kena kot???
la aku nak wat biase ja tak nak pk n cube buat benda bukan bukan....aku just nak ikut jerrr semua ni n takdir allah yg akan tentukan aku hanya akan berdoa jer...kire ni cara last aku fikir aku nak buat....n aku ni tak suke nak fikir benda alah byk byk cukup lah bg aku just pk jap then let it go what will happens we just wait n see lah hurmmmmmm...........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...