Saturday, February 26, 2011

salam sabtu

salam

hari ni btah tetibe aku terdiam...terfikir....dan hurmmmmm...ada kata kata makcik aku ngan mak aku buat aku terpikir balik apa keputusan aku telah buat???salah aku ker??aku berebut ka??adakah aku perlukan masa lagi?????.....aku tak selesa sekarang ni....teramat tak selesa....berfikir mcm mcm ....jadi takot serba salah dan takot sakiti hati org lagi....aku rasa mcm nak membawa diri pula...rasa nak keluar dr penang...nak tenangkan minda dan diri aku....susah nak jumpa org yg jujur dgn diri aku....susah hidup dgn kuarga suka membuat perbandingan....ni lg sukar untuk aku membuat pilihan....aku perlukan masa lagi...aku tak patot terburu buru....kadang trasa n terpk gak bukan bukan nak dok sorang diri lah apa lah...naper aku sukar rasa heppy??aku byk terpikir bukan bukan ker??fobia???ada lg dalam diri aku ni...kalau lah aku ni komputer senang jer reformat jer balik ha habis semua yg lama terdelete habis tak ingat pa dah?aku maseh buntu lg ya allah???beri lah aku sesuatu yg boleh aku membuat keputusan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...