Friday, February 18, 2011

Allow


Salam lama tak posting mosting ni huhuhuhu bz ngan koje yg tak habis habis......ha life makin ok n ok..bila dah terlebeh ok mula la masalah baru mai....now aku tak tahu mana pilihan yg betul untuk ku....semua mula cakap serius hurm dalam pada tu takot n fobia terselit lagi dalam diri aku...now aku rapat ngan someone dalam dok rapat ada sorang lg dtg,semua aku cakap sebgai kawan ajer tp ntahlah diorang leh terima ataw tidak....aku masih buntu dalam ni ntah la kekadang pk mungkin aku muda lg,bila dok sorang asa sunyi lak..adoi masalah masalah.bila tgk kekawan dah ada someone special timbul lak rase cemburu.biasa la aku pon manusia biasa,tak lari dari perasaan ni....aku buntu buntu buntu saper pilihan aku....apa yg harus aku lakukan???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...