Tuesday, January 25, 2011

alooo alooo

Assalamualaikum





...Hurm habis dah cerita kisah lama kan???now citer baru okeh heheheehehe...now im single mingle...hehehehe tak nak pk dah soal moal kapel kawin or bla bla bla..tak nak semakkan kepala otak ni...nak pk mama abah n adik adik aku....serta my comel huhuhuhu yg ngah pregnant n semakin cutez...

hurm da;am dok single single ni tipu la kalau tak asa nak kapel kan???ada yg mintak nak kapel,kawin la bla bla bla....hehehehe tapi napa hati asa berat n susah nak terima ntah ler....mama pon suh relax byk solat .berdoa mintak pertunjuk sebab aku naik pening dah ngan mcm mcm org ntah samada nak percaya ker tidak...dah d kecewakan beberapa kali sebab benda sama...sapa la bleh tahan kan....kekadang muncul lak tak percaya dah kat kaum adam ni tapi bila muhasaabah balik..tak semua g tew...tahun ni genap lah umur aku 24tahun....wahh mcm tak caya dah semakin muder aku nu hihihihihi....so my life go as well aku nak futher study lik...tak nak dok kat jawatan sama ...nak naik n naik g if ada rezeki...yg penting aku usaha jer...
n aku dapat hadiah from my beloved abah..nokia c3 heheheheh dia taw anak dia rajin online so kena dah la this hp with me...tha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...